Baahar4549 merhaba, yorumunuza istinaden bilgili olduğunuzu düşünerek bi soru sormak istiyorum, henüz hamile değilim, hamile kalıncada tetanoz olup olmamakta korkularım var, biliyorsunuzdur belki sene başında bütün tetanozlar toplatıldı, ve toplatılmadan önce en yakın arkadaşım ve kuzenim bu aşıları oldu, her ikisininde iğne sonrası sancıları ve kasılma eşliğinde açılmaları oldu, tamda 22.haftada ikiside bebeklerini kaybetti, biri eylül ayında diğeride ocak ayında kaybetti, bu kadarının tesadüf olduğunu asla düşünmüyorum, bu sebeple aşırı ön yargılıyım ve sonrasında daha nicelerini okuduk 😮💨 Allah herkesin bebeğini korusun, sağlıkla kucaklarına almalarını nasip etsin inşallah