Hhasret 34+6 olduk bizde perşembe doktor kontrolumuz var ama çatı icin 37de bakicam demisti doktorumuz daha dogum icin konusmadik o yuzden. Bebisimin pozisyonu dogum icin uygun bas asagi ama durumlar ne gosterir bilemiyorum:) suan tek dusundugum her seyini hazir edeyim evimi bi guzel temizleyeyim su yagmurlar bitsin bi cam sileyim. Aklimda hicbir is kalmasin sadece bebisime odaklanayim. Allah hepimize saglikli hayirli dogumlar nasip etsin