uzunlardananne Haftamdayim onceki haftalarda göğüs hassasiyetim vardı ama artık neredeyse hiç yok sadece kilo aldigim icin biraz büyüdüler. Çok korkuyorum sütüm olmayacak diye. Bu durumu yasayan varmı ya da hassasiyet ve şişme damarlanma olunca süt dahami çok oluyor?
Duygunur007 uzunlardananne göğsün büyük olup olmamasiyla alakası yok canım sen kendini öyle sartlama benim ilk gebeliğim de göğsüm büyüdü ikincide büyümedi ama kızım maşallah 18 ay emdi sonra tabi supriz üçüncü bebek haberini alınca kesmek zorunda kaldım.
Duygunur007 uzunlardananne sen sütum olmicak diye kafaya takarsan beyin süt hormonlarını durdurur. Doğumunu düşün doğumdan sonra emzirmeni düşün gör bak nasıl sütun oluyor 🙂
uzunlardananne Duygunur007 teşekkür ederim ilk gebelik olunca insan ister istemez düşünüyor her seyi ama bunlari duymak bile rahatlatti beni😊
Duygunur007 uzunlardananne rica ederim canım 🙂 beslenmene bol suyuna dikkat et maşallah o doyucagi kadar üretir 🙂
Busrata33 uzunlardananne Alakası yok ara ara hassasiyet olur geçer ileri ki dönemde sütünüz gelir kolostrum kurur felan gayet normal bunlar.Bazen çok şiş dolu hissedersiniz bazen bomboş merak etmeyin.