Gjo ben hormon bozukluğu yüzünden hep ter kokardım. Ne yapsak çözüm olmadı. Gün içinde 2 kez duş alırdım ama yok. Hani bu normalde değildi ama ergenlikte olduğum için doktorum tedavi de yapamıyordu (koltuk altı botoksu geçici bir işlem..) doktorum en son driclor kullan dedi. Gece yatarken sürüyorsunuz duş sonrası, 1 ay ne ter ne koku, koltuk altında ıslaklık bile olmuyor. Lakin o ter başka şekilde atılıyor ama koku asla olmuyor. Tek çözüm bu oldu. Ben bıyıklarımdan terliyorum sürünce… Eşim ensesinden. Yani o ter atılıyor ama farklı yerden. Doktorunuza danışın kullanabilir miyim diye benim hamilelikte kokum çok değil ama azaldı. Yinede takıntım olduğu için sordum sorun görmemişti. Ama sizin doktorunuz takibinizi yapıyor belki sorun edebilir. Ama driclor öneririm. Küçük kutu en son Şubat’ta aldım 150 tl idi. Ama hala bitmedi düşünün. Çünkü ayda 1 kullanıyorsunuz.