Kızlar hastane için 10lu isimli set aldım alt üst , tulum ve isimli battaniye . Ertesi gün çekimde tulumu giydiririm diye düşündüm alt üst takımı sizce hemşireye veriyimmii doğumdan sonra giysin mi sizler öyle mi yaptınız yoksa başka bir takımın vereyim bilemedim y biraz kafam karışık