bebeklerimveben_ 2 gündür o kadar hareketsiz ki hele bugün hiç doğru dürüst hissetmedim en son 10 da pıt pıt hissetmiştim sizin de öyle mi yardımcı olabilecek var mı 🥲🥲🥲🥲🥲🥲
Naz1616 bebeklerimveben_ benimde öyle gün geçtikçe hareketleri azalıyor 29+3 olduk bizde sanırım yerleri daralıyor artık 20 25 hafta arası çok hareketliydi şimdi günde 3 4 kere hissediyorum
guzelanne01_ bebeklerimveben_ belli dönemlerde durgunlaşma oluyor bir anda kilo alıyor yeri daralıyor canım hiiç hissetmiyor değilsin ama tamamen hissetmezsen belki kork derim İçin rahat etmesi içinde doktora gitmelisin canım
Aslibali bebeklerimveben_ kahveyle deneyin yasak değilse ben latte içiyorum aynı şekil sola yatıyorum.
tubimom bebeklerimveben_ çikolata kadar etkili olan sade türk kahvesi bide onu deneyin şekerinizi de etkilemez ultrasona girmeden doktor söylemişti
Naz1616 bebeklerimveben_ çok az hissediyorsanız bir doktora gidin içiniz rahat etsin stres yapmayın bebiş hisseder