Zeliha272763 üniversite hastanesinde kürtaj oldum benle aynı şeyi yaşayan arkadaşlarım var camlı canlı kürtaja soktukar uyuştıma vs olmadı öldüm öldüm dirildim ben orda kalbim sıkışınca hemen acil uyutup alcaz dediler başta dedim uyutun diye yapmadılar yarım saat lik işleme ben 1 buçuk saat içerde kalmışım