Kızlar iyi akşamlar reglim tam 19 gün gecikti resmen olamıyor kaç gündür test yapıyorum testte de bı şey yok kasıklarda arada bir batma ve hafif ağrı oluyor adet olacakmisim gibi iki çocuğumda da bu şekilde oldu test pozitifti öyle öğrendim su an negatif bı şey yok böyle olup kanda çıkan oldu mu kan testi vermeli miyim erken gebelik testi de yapıyorum bı şey cikmiyo iki çocuğumda geç dollenmeydi ama bu zamana kadar testte çıkmıştı bilemiyorum kan vermeli miyim