Benim grip olduğum bi dönem yükselmişti kanımda da enfeksiyon çıkmıştı aynı anda. Parol kullanımı bile tetikleyebilir demişti doktorum bütün ilaçlar yasaktı çok zor bir dönemdi ama normale döndü bol su ve istirahat ile. 2 gün de bir kan veriyordum kontrol için zaman içinde düşmeye başladı zaten.