Kızlar 17+1 olduk. Bir oğlum var onu 11 hafta da mi ne öğrendik baya gösterdi çünkü. Bunda ilk özelde doktor kız gibi dedi sonra 2 hafta önce kesin erkek dedi. Devlette de özele gittikten 10 gün sonra ben kıza benzettim dedi. Ertesi günde tahlil sonuçları vs falan için bir daha gittim ya rica etsem bir daha baksak dedim yine baktı bence kız dedi. Valla kafam karıştı neye inancam şaşırdım. Ufaktan alışveriş yapmak istiyorum artık ama yok. Birde bir oturuşu var ay bı güzel bağdaş kuruyor durte durte oksure oksure zor kimildiyor göstermiyor doğru düzgün 😂😂 sizde nasil oldu kaç haftada öğrendiniz acaba.