Ay valla kafayı yicem sağ sağlim kucağıma alabilseydim oğlumu iyiydi… Bugün 36.haftaya girdim bu zamana kadar bir sürü aksilik yaşadık tam toparlandik derken doktorumun hastaneden ayrıldığını öğrendim bi açıklama bile yapılmadı ve işin kötü tarafı bulunduğum yerde doktor sıkıntısı var yani güvenemiyor insan ve özeldeki doktorlar 2 kişi onlar da sezeryan yapıyor ben normal istiyorum her şey normal şuan devlette de it gibi davranıyorlar bilemedim ne yapacağımı kafayı yicem 😔😔