Ask-bebegim 14+4 haftadayiz 2gundur akşamları kasintim oluyor. Karnımda 3 4 tane sivilce var başka yerimde bişey yok. Bacaklarım kollarım göbeğim göğüs bölgem çok kaşınıyor. Korkuyorum önemli birşey midir neyden kaynaklanabilir başına gelen oldu mu bu haftalarda deliricem korkudan :(
Masalmina1233 Ask-bebegim normal olabilir aşırı kaşıntı yoksa benimde göbek kaşıyınca hemen sivilce çıkıyor
Halise88 Ask-bebegim bende de aynı durum var ,doktorunuzdan bir bilgi aldırsanız bana da haber verir misiniz .
Bussu Yediğin bir şey ya da kullandığın bir ilaç alerji yapmış olabilir yine de bilemiyorum doktoruna danış en iyisi
Ask-bebegim Bussu ay akşam yemeğinden sonra oldu gibi bilmiyorum kasimaktan mahvoldum yarın soracağım bu saat rahatsız etmek istemedim doktoru ama korkuyorum bir yandan kötü bişi değildir inşallah bı anda olunca
Ask-bebegim Masalmina1233 2 gündür akşam 1 2 saat yoğun bı kaşıntı oluyor göbek bölgemde sadece 3 5 sivilce var onlar sırtımda sivilceler var onlar kollarım bacaklarım noldu anlamadım korktum bı sıkıntı olur mu bebeğe yada başka kötü birşeyin belirtisi değildir dimi :(
Masalmina1233 Ask-bebegim korkma canım benim bir ara bacak kaşıntısından bide kol görseydin delirdim hastaneye gittim bana bir hap verdi hemen geçti sende doğum doktoruna söyle
Ask-bebegim Masalmina1233 gittim kontrole dayanamadım Doktorum ilaç vermeyi uygun görmedi. Et ürünü çok tuketmemden dolayı alerji olmuşsun dedi. Ara ver fazla tüketme dedi. Simdilik sadece yediklerime dikkat edeceğim çok teşekkür ederim
Busra010918 merhaba geçmiş olsun arkadaslar. Maleseff Ciddi bir uyuz salgını var. Kaşıntı aksam ve gece artıyorsa, duştan sonra artıyorsa, sivilce benzeri döküntüler oluşuyorsa geç olmadan bir cildiye doktoruna gitmelisiniz.