Btlabk kesinlikle hayatın ne getireceği belli degil ama normalde tek çocuk düşünüyorduk,düşünmekten de ziyade maddi ve manevi olarak gücümüz anca bunu kaldırıyordu Allah ol dedi oldu ikinciye korunurken hamile kaldım geleceğinide düşünmem lazım..tekrar böyle bir durum yaşamam beni çok zora sokar..allah kalbimi biliyor destekcim olsa durumum olsa isterdim ama ne yazikki..Allah isteyenlere nasip etsin inşallah 🙏🏻 bu kadar insan çocuk isterken benim bu şekilde düşünmem simariklik gibi gelebilir durumum bunu gerektiriyor hayırlısı olsun hakkımızda