Kucukfasulyem Nurcanikra ben yaptım kızımda 2 günden fazla normal doğum için zorlandım ama 3. Günün de sezaryana alındım genel olarak iyiydi diyebilirim şuan yine gebeyim dokuz Eylül’de doğum yapıcam
Nurcanikra Kucukfasulyem Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bende orda doğum yapicam insallah merak ediyorum nasıl olacak
Kucukfasulyem Nurcanikra Allah razı olsun sizinde Rabbim saglikla kucaginiza almayı nasip etsin kontrolleri de dokuz Eylül de mi yapıyorsunuz