33 haftalık gebeyim aslında herşey yolunda ama tansiyonum kontrolümde 16/10 çıktı. Kendimi bağa iyi hissetmeme ragmen. Ertesi gün ölçümlerimde 15/8 14/9 10/6 falan çıktı gün gün. Prş kontrolum var tansiyonum yüksek devam ederse gebelik zehirlenmesinden bebeğin kalbi durur dedi doktor. Önlem amaçlı erken doğuma alabılırz dedi :(