16 haftalık hamileyim 15 haftalıkken doktor erkeğe benziyor bağdaş kurmuş dedi bir daha da doktora gidemedim daha doğrusu iki tane küçük bebeğim olduğu için gidemiyorum bir yandan çok merak ediyorum bir yandan bir erkek bir kız var zaten diyorum anca önemli birşey olursa acile gidebilirim 1 hafta önce 25 ml ile serklaj oldum bi sorun olursa o şekilde acile gidincede zaten cinsiyet söylenmiyor normal doktor bile söylemiyor gerçi kısk nazla ne yapacağım bilemedim