39+2 deyim bugun doktora gittim çatı muayenesi yaptı ve çok canım yandı. Doktorun elinde kan vardı peşine benim de kanamam oldu. Şuan pıhtı pıhtı kan geliyor doktor adet kanaması gibi olursa gel dedi yam öyle de değil nişan mı yoksa kanamamı anlamadım. Bu gece suyun gelirse gel dedi şuan sadece sancı var. Aynı durumda olan var mı? Varsa doğum ne zaman oldu