Kızlar iyi geceler 33 haftalık hamileyim ve doktorum 3 hafta sonra gel bi bakalım büyük ihtimalle sezeryan ile alırım dedi erken doğum riskim var böbreğimdeki büyüme nedeniyle ama yaklaşık 1 haftadır karnımda çok fazla sertleşme ve iki bacak arasında ağrı var vajinamada vuruyor bu ağrı bugün de kasıklarımda adet sancısı gibi ağrılar oldu. Afedersiniz ama bir de 2-3 gündür çok fazla büyük tuvalete çıkma hissi oluyor ve çıkıyorumda ishal değilim ama sürekli bi dışkılama hissi yaşıyorum. Bunlar erken doğum belirtisi mi? Zaten risk var ama bu kadar da erken olmasından korkuyorum.