Aylunam İyi akşamlar, 36. haftadayım. Demin idrar sonrası tuvalette çoook minik bir kan izi gördüm ama başka yoktu. Nişan olma ihtimali nedir, henüz beklemiyordum şaşırdım. Nişan dışında başka bir şey olabilir mi, ne yapmalıyım
Mehtapca06 Aylunam bebeğin hareketlerini hissediyorsan korkma bir cok nedenden olabilir arrik bebek aşağı baskı yaptığı için de olabilir
Lajanam Aylunam 34. Haftamda benim de pembe lekelenme şeklinde öyle geldi, korktum doktora gittim hiç Bi sıkıntı göremedi canım normal bu haftalar da çok yoğun kanama ve sancın yoksa sıkıntı yok demişti, sen yine de doktoruna sor
Eftelyaatasoy Aylunam benim de 36. haftada 2 kere farklı zamanlarda minicik kan geldi nişan zannedip heyecanlandım şuan 40ım daha doğurmadım. Benzer bir durum olabilir
Aylunam Mehtapca06 Evet bebek çok hareketli bugün kasıntılar da oldu aslında ama kan direk nişana yorulduğu için bebek geliyor olabilir mi acaba dedim
Aylunam Lajanam Teşekkür ederim 🙏🏻ben de yarına kadar bekleyeyim en azından bariz başka bir işaret daha olursa doktora hemen gideyim diye düşündüm
Aylunam Eftelyaatasoy Ayy bunu paylaştığınız için teşekkür ederim, çevremde kime sorsam bu tarz bir deneyimi sadece nişan belirtisi olarak yaşadığı için haliyle biraz panik oldum