Basak3417 33 haftalık hamileyim kızlar bacak ağrılarım çok eski doktorum magnezinc vermişti şimdiki doktorum Magosit verdi kullanan varmı herhangi bir yan etki yaşadınız mı ishal kabız gibi
Azra00 Basak3417 ben yaklaşık 17.haftadan beri magosit kullanıyorum inanın ağrılara en etkili magnezyum diyebilirim ishal vs yapmadı beni çok memnunum
Tugraseda Basak3417 ben magosit kullanıyorum yan etki yaşamadım hap şeklinde olduğundan kullanımıda kolay. Suda eritmeleri sevmiyorum diye baya işime yaradı bu ilaç
Zehross03 Basak3417 ben içiyorum sağlıkocağı verdi ama bi etkisi yok olumlu yada olumsuz yani ben hissedemedim
alparslansmother Benim bi kere kramp girdi 5-6 kere kullanmisimdir en fazla ondan sonra bodaha bacak agrisi yasamadim iyi geldi