Avakado1 Evet doğulu ismine benziyor bizde doğulu olduğumuz için çok sevdik zaten ama Hazar arapça kökenli merak etmeyin Kürt ismi değil gönül rahatlığıyla koyabilirsiniz :) Oğlum çok rahat bi bebeklik geçirdi. Diş konusunda mesela en zor dönemdir ben fark etmezdim bile diş çıkardığını. Kendi kendine oynardı sadece acıkınca ağlardı uykusu çok iyidi. Çoğu bebek her emziği her biberonu almaz mesela,hazar ne versen kabulüydü 😁 bırakması da hiç zor olmadı. Çok merhametli kendini sevdirir şirinlik yapar. Kedi köpek çiçek çok sever.
Zor tarafı çok inat ama oda koç burcuyla alakalı olabilir 😁 hiç emeklemedi geç yürüdü geç konuştu. Geç konuşması yurt dışında olmamız iki anadilli olmamız ve tabii genetiği. Çok mızmız ama ağlayıp bağırmasından iyidir bence. Vegandır beyfendi et hiç yemez tavuk belki bir ısırık. Balık yer sebze yemeklerini çok sever.
Tam bir araba bağımlısı ama öyle böyle değil buda bazen delirtiyor insanı. Ondan sonracığıma korkaklık var biraz mesela diğer çocuklar gibi heryere tırmanamaz hızlı koşmaz. 🧿 Meeeaaaşallah demeyi unutmayalım 😁 şimdik aklıma gelenler bunlardı