Herkese merhaba arkadaşlar sürekli pozitif hikayeler okuyup olumsuz olanlara asla bakmıyordum kendimi hep normal doğum yapacakmışım gibi hazırlıyordum ve hep hareket ediyorum 9 Mayıs da 39+3 de Dr gittim ¾ cm açılman var dedi Dr o an çok şaşırdım ve heyecan korku hepsi bir arada ne zaman doğuracam diye sabırsızlıkla beklerken Dr bana açılman var demesi üzerine çok şaşırdım çünkü hiç beklemiyordum ne ağrı ne sancı nede nişan ve ya suyum geldi hiç bir belirtim yoktu rutin kontrole gitmiştim haftalık. Doktorum bana seni yatırmayacağım akşama kadar ne yapıcam git işlerini hallet duş al yürüyüş yap merdiven in çık hurma ye adaçayı ve ya ahududu yaprağı çayı iç bir bardakta dedi akşamda 9/10 gibi gel dedi. Evime geldim bşr güzel dip köşe temizlik yaptım pazara markete gittim geldim yemek yedim Dr dediği gibi yürüyüşe çıktım sonra eve gelip biraz uyudum ve akşam hastaneye gittim. Açılmam ⅚ cm olmuştu yatışım yapıldı akşam 11 gibi ve doğum haneye aldılar beni açılmam oluyor ama sancı gelmiyor çok enerjiğim ortalarda geziyorum doğumhanede pilates topuyla egzersiz yapıyorum felan sancım gelmeyince doğumhanede ki ebe sana biraz dokunalım dedi ve suni sancı verdi biraz sancı ve açılmanın beraber olması lazımmış ama benim geçmeyen bir enfeksiyonum vardı içimi ilaçla yıkadılar o sırada gece 1 gibi sancılar 5 dk bire düştü derken şiddetli bir şekilde sancı gelmeye başladı ve dk sürekli düştü saate bakıyorum bir yandan da sürekli dakikada bire düşünce ebe tekrar kontrol etti ve 9 cm dedi başlıyoruz Dr geldi ve ¾ ıkınmada kucağıma aldım oğlumu 10 Mayıs saat 02:37 ve kesi felan atmadılar Dr bir şekilde ıkınmak çok önemli Dr dinleyin herzaman arkadaşlar ben hamileyken nefes egzersizlerine yapıyordum toplamda 1.5 saat kadar sancı çektim o bile bana okadar çok geldi ki 😂 epidural felan hiç birşey yaptırmadım çok dikişim de olmadı belki biraz karışık yazdım ama kusura bakmayın