MamaB Bebeğiniz için ne marka ateş ölçer tercih ettiniz?🌡 İnfrared uzaktanölçer de kullanıp memnun olduğunuz bir marka var mı? Ya da klasik kulak içi veya kol altı mı kullanıyorsunuz? Tavsiyelerinizi bekliyorum 💁🏼♀️
bikucukbalik Baby plus ın temassız ateş ölçerini aldık. Gayet iyi eve gelince denedim şimdilik bi sıkıntı yok. Fiyat olarak da muadillerine göre daha uygun. E bebekte mevcut
burcutet Braun kol altı ateş ölçer kullandım ilkinde onunla devam edeceğim. Civalıların satışı devam etseydi ondan alırdım. Dededen kalma belki ama en doğrusunu onlar veriyor.
MamaB burcutet civalıyı hatırlıyorum ben de okuması zordu :) braun prt 2000 tavsiye ediliyor ne dersiniz?