3 sene önce ilk doğumumu orada yaptım. Gülsüm hanımdı doktorum. Çok tecrübeli bir doktor. Doğum anında anlıyorsunuz zaten. Çatım dar olmasına rağmen hiç bir sıkıntı yaşamadan evladımı kucağıma aldım. Doğum sonrası hemşireler sürekli bir sıkıntı var mı emzirmeye yardım edelim diye yanıma gelmişti. Şu an nasıl bilemiyorum.