HavvaTSN Çok normal hiç korkma ben geceleri 4-5-6 haftalar sancıdan uyuyamadığım oldu benim. Parol kullanabilirsin tabi doktoruna sor mutlaka. Aşırı kanaman olmadığı sürece ağrılar olur panik yapma zamanla hafifliyor. Ben 11.haftadayım hala zaman zaman kasık ağrılarım oluyor. :)