Elifelibass melegiminannesi1212 Ben sevcan hocaya gidiyordum haftaya kontrole gidicektim fakat doktorum Malesef hastaneden ayrıldı elif hanımı önerdi ona görünücem bakalım doğumu da elif hanım da istiyorum hayırlısıyla
Cananbek melegiminannesi1212 ben Ayhan beye gidiyorum hamileliğimin başından beri erkek doktor istemiyormusun
Elifelibass melegiminannesi1212 bugün randevum var gidince tekrardan güncellemee yaparım size haber veririm
melegiminannesi1212 Cananbek yok öyle bi düşüncem yok Bende şuan Ayhan beye gidiyorum 6 aylık hamileyim nasıl biri diye merak ettim
Cananbek melegiminannesi1212 hamileliğin başından beri gidiyorum bebeğimin boynunda kordon olmasına rağmen normal doğuma yönlendiriyor kendisine güveniyor sanırım çok ilgili bir doktor
Buse_98 nuranumut ya memnunum gibi telefonda yazdığım herşeye cevap veriyor onun dışında konuşkan aydw bir çağıroyor
melegiminannesi1212 Cananbek normal doğumu dayatıyor mu doktor yani ben sezeryan düşünüyorum kararıma karşı gelir mi
Cananbek melegiminannesi1212 sen istedikten sonra hiçbir doktor dayatmaz tabiki Ayhan beyde baştan ya sezeryan ya normal denilmesini istiyor normal olup açıya dayanamayanlar normal doğum esnasında sezeryan istiyorum diyorlarmış haklı olarak o da bu durumu istemiyor
melegiminannesi1212 @“Cananbek”#p2 Cananbek 1 ay sonra gittiğim de 30. Haftama giriyorum Allah izin verirse ben açıkçası çekiniyorum sezeryan istediğimi söylemeye dayatırsa normali diye o yüzden sordum yani açıkça konuşabilirim o zaman
melegiminannesi1212 Cananbek bi kaç gündür de onu düşünüyordum nasıl söyleyim söylediğim de dayatırsa diye valla