Turuncu
38 haftalığım dün kontrole gittim bebeğim 3 buçul kilo olmuş ama hala kanala girmemiş doktorum böyle giderse 4 kiloyu geçerse normal doğum yapamayız sezaryen olman gerekir dedi😞😞 sezaryen hiç ama hiç istemiyorum normal doğuma kendimi çok hazırlamıştım sizinde başınıza böyle bişey geldi mi ??