Kızlar 31+2deyim. Son 2 haftadır oğluşum aşırı toplanıyor. Hele son 3 4 gündür ölüyorum artık. Aşırı hareketli. Toplandığı yer çok acıyor. Kasıklarımda da ağrım var (enfeksiyondandıt dediler) Hani tüm gün uyumuyor desem yeridir. Şu toplanma normal mi valla artık canım aşırı acıyor? Hani 30dan sonra azalıyordu hareketler😣 kim kandırdı beni 😂
Enfeksiyonum da var bu arada. Antibiyotik kullanıyorum. Mide bulantısı, ateş basması ve üşüme yaşıyorum. Çok halsizim. Normal mi bilmiyorum. Doktora gittim, acile de gittim. Hepsi ilaç veriyor nstye bağlayıp eve yolluyor😅 valla kafayı yicem artık.