z2944 Kızlar merhaba bu hastanede doğum yapanlar var mı aramızda varsa hangi doktorda doğum yaptınız acaba memnun kaldınız mı hastanenin imkanlarından doktorunuzdan
Kalbimmmmm z2944 ben adalet hanıma gidiyordum iki düşüğüm oldu iki kürtajımıda kendisi yaptı şimdi ise zeyneo kamil takipliyim o yüzden erdemde doğumu yparmıyım bilmiyorum
yenianneguney z2944 canım ben ilk oraya gidecektim eşimin arkadaşı benim Hanım orada doğum yapacaktı doktorlar mahvettiler eşimi demiş bende korktum orda doğum yapmaya o yüzden Çamlıca Medipole geçtim harika bir hastane
z2944 Kalbimmmmm anladim canim saglikla kucagina al insallah bebegini, kacinci haftadasin ve z.kamilde mi dogum dusunuyorsun
Sunagg Ben 2017 yılında yasemin hanım a gidiyordum orda doğum yaptım şimdi ikinci gebeliğim yasemin hanım klinik açtı oraya gidiyorum oda ümraniye de anlaşmalı hastanelerde doğum yaptırıyor ama erdem de yaptırmıyor çok memnunum kendisinden çokta severim 🥰
z2944 Sunagg devlette dogum yaptiriyor mu peki doktorunuz yoksa sadece ozel mi ve soyismi nedir doktorun
Kalbimmmmm z2944 ya devlet düşünmüyorum kontrollerim orda olsunda riskli bi durumum olmasa çamlıca medipolde bi kaç doktora giderim hangisi sinerse içime bua rada dileklerin için teşekkür ediyorum
Sunagg z2944 ben afiyet hastanesinde düşünüyorum en uygun orası Dr aynı olduktan sonra medipolde aynı afiyette zaten kalacağım iki gun
Ecered Sunagg afiyet hastanesine lütfen dikkat et arkadaşıma normal doğum yaptırıyorlar aslında sezaryene geçmeleri gereken bir evreyle karşılaşmasına rağmen doktorlar geçirmiyor ve bebek beyin kanaması geçirmiş korkutmak için yazmıyorum ama afiyet hastanesi berbat bi hastane medipol git lütfen
Sunagg Ecered benim planlı sezaryan ikinci gebeliğim Dr umdan çok memnunum zaten afiyet yürüme mesafesi kliniği
Sunagg Ecered https://instagram.com/opdryasemincakarkement?igshid=MmJiY2I4NDBkZg== ilk gebeliğim de aynı Dr du erdemden ayrılınca kliniğe gittim
yenianneguney Ecered afiyet hastanesi gerçekten berbat bir hastane doktorları inanılmaz sorumsuz ve tecrübesiz bence iki kuruş fazla verip başka yere git daha iyi bende orası hakkında hiç iyi şeyler duymadım
z2944 yenianneguney bana zaten uzak kaliyor ben ozellerin hepsinden korkuyorum orasi da ayri bi konu zaten 😅🙈
Hmyraltnts z2944 Ablam 2 çocuğunda da oraya gitti ve ayşe katrancı da doğum yaptı çok da memnun istersen bakabilirsin canım
z2944 Hmyraltnts cok tesekkur ederim canim ben ayca hanima gidiyordum ayrildi hastaneden simdi baska doktor bakiyorum dediginize bakacagim💕
Hmyraltnts z2944 Benim evim yakın olsaydı bende ona gitmek istiyordum ama maalesef baya uzağa gelin geldim 😅🤷🏼♀️