Erken doğum riskim var. Suyumuz çok az ve kilosu da öyle doktorumuz önce 34 haftayı bekledi 34 de alabiliriz dedi. Gittim çok şükür suyu bizi 37 ye kadar götürür dedi ama kilosunu cok düşük 34 haftaligim hala 1.700 kilosu napicam 2 kilo bile olamadık kuvoze girmesinden korkuyorum