Smyye0303 ben yıllardır egzama tedavi alıyorum mevsim geçişlerinde ve streste maalesef artıyor. Hamile kalınca doktorum kortizon içeren ilaçları kaldırdı gebelikte kullanılmaz diye. Sedolin , ceradolin ve kadolin şampuanlarını önerdi. Baya iyi geldi. Ben sedolin ve kadolin aldım 2 güne bir birini değişimli olarak kullanıyorum. Reçetesiz satılıyor zaten nette daha uygun oluyor genelde