Ebruuakgunn Kızlar merhaba 5+6 günlük hamileyim . Calısıyorum cok fazla yorgunluk hissediyorm herkes cok bitkin ve solgun gözüktüğümü söylüyor sadece folik asit kullanıyorum bu dönemde doktorunuz size vitamin yada baska ilaclar verdi mii bende talep etsem nasıl olur acaba? Yardımlarınızı rica ediyorum
fatmanurkantar Ebruuakgunn bana vermemişti ama bir kan tahlili yaptırıp değerlerinize baktırın belki kansızlığınız vardır şuan çok önemli Demir ve kan ilacı takviyesi yapılabilir ihmal etmeyin isterseniz ilk haftalarda kan değerleriniz bebeğiniz için çok önemli
Yalinn8 Ebruuakgunn ben Efamom ve Side fer kullaniyorum, zaten folik içeriyorlar extra folik e gerek kalmiyor, 8-16 arasinda gunde 4-5 defa kusmama rağmen bunlar sayesinde depolarımda hic azalma olmadi👌🏻