Asas27 bırak durmasın sonra hareketler azalınca bi buruk oluyo insan özlüyorum ben 😂 bir de böyle doğum yaklaştıkça pimpirikli oluyorum bugün çok az hareket etti acaba kakasını mı yuttu ay bugün boğulur gibi bi hareket var acaba kordon mu dolandı bişey mi oldu uykuları kaçıyo insanın boşver canını yaksa da hareket iyidir 😂