Meltemgnss Kızlar 19+4teyiz ilk gebeliğim bebeğin hareketlerini hissetmeye başlamadım henüz.. siz hareketlerini hangi haftadan itibaren hissettiniz 😇
Hizligonzales Meltemgnss normal yakinda hissedersiniz ins. Oglumda 19da hissettim simdi kizimda da 19+5 te hissettim ama cok nadir hissediyorum muhtemelen 22 23ten sonra sıklaşir oglumdada oyle olmuştu
Ayazz-A Meltemgnss ben de 18 haftalik oldum doktor sordu hissediyor musun diye ben bir şey hissetmiyorum ama çocuk ekranda kıpır kıpır ne zaman anlayacağım tam olarak ben de mi anormallik var 😁
SevvaallEr Ben 13 haftalık olucam daha hisseetmedim ama ultrosanda resmen yerinde durmadı bugun cok heyecanlıyım o yuzden bu kadar hareketlıyken hıssetmemek 🥹🤭
Burcucml Benimde ilk gebeliğim 18. Haftadayken hissetmeye başladım karnimda kalp atışı gibi hissettim ilk sonra ilerledikçe daha belirginleşmeye başladı🧿🥰
berenmomss Meltemgnss ben 24. Haftadayım net hissetmeye başladım canım sen gibiyken hiç hissemiyordum sabret
Elanin_annesi Ben 20. Haftaya girdiğimde göbek deliğimin altında bi kıpraşmalarla hissetmiştim. Böyle pıtır pıtır. Onun öncesinde de göbek üstü hissettiğimi zannediyodum da gazmış o🤣🤣😁😁
aysegul_46 Meltemgnss aynı bnde 20 lerde hissediyordum şimdi 32 haftalıgiz maşallah durmuyor yerinde 😁