kariyerdeyaparimbebekte22 Ben hamile olduğumu yaşanılan deprem ayında öğrendim biz yaşamadık depremi ama ülkece etkilendiğimiz gibi bende bayağı etkilendim ve o günlerden beri ölümden korkuyorum sanki heran ölecekmişim gibi ama hergün aklıma geliyor ve korkuyorum
Gizemmiray35 kariyerdeyaparimbebekte22 ben bir de depremi yaşadım canım iki buçuk aylık hamileydim iki çocuğumu nasıl koruyacağımı bilememiştim çığlıkları kulağımdan gitmiyor bende de var o korku bol bol dua ediyorum ve şuan deprem bölgesindeyim sürekli artçılar oluyor ama yapacak bişey yok Allaha sığınıp dua etmekten başka
Nurcanben kariyerdeyaparimbebekte22 ay bende de sanki normal doğum yaparsam bünyem kaldirmicakta bana bir şey olucak hissi oluyor sürekli 🤦🏼♀️
kariyerdeyaparimbebekte22 Gizemmiray35 Ya çok geçmiş olsun ALLAH hayırlı sıhhatli uzun ömürler yaşatsın inşallah. Zor zamanlardı ve hamile olduğumuz için ve siz bizzat yaşamış biri olarak korkuyor olmamız normal psikolojimiz bozuldu sanırım
Umay-ozt Gizemmiray35 bende sizin gibi Adana da yaşıyorum 10 haftalıktım ve hala uyuyamıyorum sürekli olacakmış korkusu ile yaşamak kaç ay geçti ama atlatamıyor insan sizi çok iyi anlıyorum
Gizemmiray35 kariyerdeyaparimbebekte22 amin Allah kimseye yaşatmasın çok zor bir dönemden geçiyoruz tabi ister istemez yaşayan da yaşamayan da psikolojik olarak etkilendi
Gizemmiray35 Umay-ozt haftamızda aynı sanırım canım bende malatyada yaşadım arabalarda orda burda günlerce kaldık iki ay annemlerde kaldım en sonunda döndük Allah hepimizin yardımcısı olsun