Kızlar çok ağrım oluyor günlük işlerimi yaptıktan sonra yada yürüyüşten sonra. Moralim bozuluyor sanki sonuna kadar dayanamicakmişim gibi geliyor. Ben bu ağrıları doğuma yakın çekiyordum. 3. Hamileliğimde en başından beri ağrılı ve gittikçe artıyor. Doktora sorduğumda 3. Gebelikle alakalı olabilir dedi alttan muane etti hiç bi sorun yok dedi. Benim gibi olan var mı bi ben mi böyleyim ya?