Merhabalar öncelikle. Bebeğim 11 günlük oldu bugün. İnternette hep yazılan iki saatte bir beslenmesi gerektiği ama benim bebeğim iki saatte bir uyanmıyor. Ben zorla uyandırmaya çalışıyorum ama asla emmiyor tekrar gözleri kapanıyor. Bir de merak ettiğim ne kadar emerse doymuş sayılıyor ben hep süre tutuyorum bazen 10 dakika memede kalıyor bazen yarım saat. Tecrübeli anneler yardımcı olursa cok sevinirim.