shryldz27 36.haftadayim son 10 gündür sağ üst bacağıma kramp girdi yürüyemiyorim desteksiz tuvalete daha gidemiyorum aranızda böyle olan var mi
Pemberuya shryldz27 bende kusunca öyle oluyorum bacaklarımın üzerine asla basamıyorum bide sabahları baldırlarıma kramp giriyor magnezyum eksikliği sanırım
shryldz27 Pemberuya Benim son 10 gündür böyle doktor da birşey demedi desteksiz adım dahi atamıyorum yanımda birisi olmazsa asla yürüyemiyorim