edikoeda bitane kızım var 5 yaşında bu hamileliğim ilki gibi değil mide bulantılarım tiksinmelerim yok mesela bel ağrım oluyor çoğunlukla farklılık olarak, bugünki ultrasondan sonra hissediyorum baya uzun uzun inceledik her açıdan baktı etti doktor çıkıntı var kordon değil bu dedi ama emin olmak için bekleyelim geride kaçabilir dedi geri kaçmak neyse 🤷🏻♀️😊 kendimide çok erkeğe şartlayıp kız çıkarsa üzülmekte istemiyorum o yüzden hislerimi sorgulamıyorum şuan 🙈 nasip kızımda olsa tekrar üzülmem oğlumda olsa yeni bi tecrube olur