minikmucizeemaak Kızlar 2 li tarama için aç veya tok git veya çikolata ye vs gibi önerileriniz var mı? Cinsiyeti gösterebilir Çikolata ye git diyenler oldu çevremde ekstra bir şey var mı öneriniz nasıl yapılıyor bir de
Hayalim1_ minikmucizeemaak aşkım benim pek bilgim yok umarım hersey yolundadır kuzum sağlıkla al kucağına inşallah öpüyorum çiçeğim 😍😍❤️🌺
Nazlimom minikmucizeemaak kan veriliyor zaten her ultrasyona girmeden önce bişeyler yiyip giriliyor hareketine bakıor doktor , cinsiyetinide tahmin edebilir benimkini 11. Haftada tahmin etmişti burun kemiği ve ense kalınlığı ölçüsüne bakıo ultrasyonda da
mervesert0611 minikmucizeemaak daha cumartesi günü 13. Haftamizda gittik doktorumuza önceki kontrolde tok gelmemi istemişti tok gittim internette hareketi için türk kahvesi ve çikolata önerdiklerini gördüm oldukça hareketliydi yavrum ama bacaklarimiz bacak bacak üstüne atmış hâlde olup haerkete ederken de o şekilde hareket edince cinsiyeti göremedik hâliyle 🤣 burun kemigini ve ense kalınlığına baktı doktorum detaylıca vücudunu inceledik ardından kan verdim 1 haftaya çıkar dedi bende durumlar böyle 😊
Aysenur3535 minikmucizeemaak ben de bugün yaptırdım ikili tarama testini vişne suyu ve çikolata yemiştim çok hareketliydi ikili taramada ölçüm yaparken doktor zorlandı çok hareket etti için yarim saat uğraştı birde ters dönmüş dönmesini de bekledik bence oradaki duruma göre bişeyler ye canım 😊
minikmucizeemaak Nazlimom Ben normalde aç gidiyorum erken gittiğim için o yüzden bu sefer tok mu gideyim diye sordum
Nazlimom minikmucizeemaak bende hep tok gittim doktor hep tok gel diyodu aç gitmiştim hareketsiz uyuyodu tost yiyip gel demişti öyle bakmıstı😂
sulekzl mervesert0611 bende çikolata meyve suyu su yürüyüş yaptım ilkinde göremeyince ikincide yedim içtim ama yok elini bacaklarını kafasına götürüyor kalıyor öyle inat 😂😂 artık haftaya detaylıda inşallah gösterir dok. Kemik yapısı kız dedi sadece
minikmucizeemaak Aysenur3535 Ama ultrasona girip çıkıp yiyemem ki, ölçümü yapar cinsiyeti ilerleyen zamanda bakar. Yarım meyve suyu içeyim bari😂🫶🏼
mervesert0611 sulekzl yine sizde bir yorum yapabilmiş devamlı kapalı olduğu için yorum yapamadı doktorum kemik yapısından hiç bahsetmedi ama 13. Haftadayiz ondan da olabilir
mervesert0611 minikmucizeemaak hareket için kesinlikle okeyiz yerinde durmadı asla ama cinsiyetini göremedikkk
minikmucizeemaak mervesert0611 Ahahah yesek suç yemesek suç 😂 Ben vişne suyu ve çikolata yiyin bir de gitmeden poğaça yiyeyim bakalım nasıl olacak
sulekzl mervesert0611 bizimde o haftalardı sanki ama hep pozisyonu ayakları elleri degişik hareketler yapıyo 😂 saglıklı olsunlarda ama kıyafet alınacak alamıyoruz ismi hazır
minik-anne2323 minikmucizeemaak aç tok farketmiyor ben 3 ay önce 300 tlye yaptırmıştım cinsiyet sadece ultrasonda tahmin etti ( doğru çıktı ) ekstra bişey yemene gerek yok