38+3te kaşıntı şikayetiyle gittiğim hastanede nstde sancı çıktı. acile gönderdiler ebe alttan muayene etti benimki hiç acımadı çok şükür🥹 bende de hiç açılma yokmuş. ebe de doktor da kanama ya da su olursa gelirsin yoksa haftalık kontrollere devam dedi.