Kizlar bugün 19 haftalık olduk ama son 1 haftadır akıntım çok çok olmaya başladı ilk gebeliğim o yüzden bu haftalarda normal mi akinti olayı bilmiyorum bir de mide ağrisi yaşayan var mı inanılmaz mide ağrisi cekiyorum doktorum beyaz şurup bı bisey verdi ama ise yaramiyor maalesef