Ne olursa olsun umudunuzu yitirmeyin ve dua etmekten vazgeçmeyin ben çok zor bi süreç geçirdim ve yalnızdım eşim vardı ama yoktu çok zor bi süreçti hep dua ettim Allah’a ağlayarak yalvardım olmayınca vazgeçmedim çok şükür rabbim nasip etti ve isteyen bekleyen tüm annelere nasip etsin inşallah 🙏🏽