cevriye35_ Emos07 lansinoh gogus ucu kremi öneririm canim bi de gumus kapak iyi diyorlar ben kullanmadim ama aldim 2. Bebegimde kullanmayi dusunuyorum
Pemberuya Emos07 lanshoul kremini almanızı öneririm ben hamileyim henüz doğum yakın baya kurudu göğüs uçlarım canım günlük kullanıyorum yumuşacık yaptı vazelin gibi yapısı zaten ☺️