Prensesannesi14 Evci ben 33 um şuan bu gün gittim iki hafta sonra tekrar gel dedi daha önceleri aylık gidiyordum bu sefer iki hafta sonra gel dedi
cauuv1 Evci 34e kadar ayda bir gidiyodum 34te iki hafta sonra cagırdı simdi 36 oldum her hafta gelceksin dedi
Daisy0000 Evci 32den 36 ya kadar 2 haftada 1, 36dan sonra haftada 1 .. Tabi hastane doktor farkı vardır benim doktorum bu sıklıkta gelmemi istedi
Bir_tirtilannesi Evci 30. Haftadan sonra 2 haftada bir gitmeye başladım. Şuan 35. Haftadayim bugün gittim doktora. Doktorum haftaya bugün tekrar gel dedi artık her hafta gidecegim nst ye girmek için
nurbanu-y Evci 32+0 da çalışabilir raporumu almak için gittim bu haftadan itibaren 10 gün sonra gel kontrol hakkını kullanırsın nstye başlayalım bir sonraki muayeneye 2 hafta sonra gel dedi doktorum