Esmer07 Sevcanali ben kullandim kesinlikle tavsiye ederim hamilelikte kullanmaya basladim gunluk 1 saat takiyodum dogumdan hemen sonra surekli taktim gece uyurken bile ilk baslarda göğüslerim baya aciyodu ama 2 3 gune gümüs kapak toparladi herhangi bir krem falan da kullanmadim
-Nazlican35- Sevcanali bn kullanıyorum Dr tavsiye ettı bgun Dr sağlık bakanlığı’ndan aradılar ordan önerdi Dr aldım kullanıyorum dedım çok şükür çok iyi şimdılık ucu yoktu ucu bıle oluştu diyebilirim Dr emzırmeden sonra sütünü sür kapagı kapat kı yara olmaz o zaman çatlak da olmaz dedı
ipekmom_ seyda53 arada hava aldırın sürekli kullanmak meme ucunuzu mantar yapabilir, herseyin fazlası zarar 🙏🏻
seyda53 ipekmom_ ucu hassas atlet ya da sütyen değince sızlıyo maalesef o yüzden takıyorum sürekli🤦🏻♀️
Anne1010 Benim göğüslerim artık yarıldı kanlar akıyodu yarıklardan bir gece taktım sabahına ne yarık kaldı ne başka bişey kesinlikle alınması kullnılması gereken bişey benim fikrimce.
Habibe-78 Nasıl kullanıyorsunuz krem vesair sürüyormusunuz önceden ilk hamılelıgım benı de bilgilendırın lütfen ne zaman başlamalıyım nasıl kullanılır ve fıyatları nedır
Sevcanali Ben silvernurse düşünüyodum ama biraz pahalı geldi açıkçası ve baby mom gördüm daha uyguna o zaman onu almak daha mantıklı
seyda53 KayraKuzusu lansinoh vardı ama bi kaç kez sürdüm sonra bıraktım onuda sürmeyi çünkü yaram yoktu