Pamuk Melis_a_1 Sistemin oturmadigi şikayetleri var.Hatta bir annemiz post açmıştı dogumda rezil oldum diye.Ama şuan sistem oturtuldumu bilmiyorum. Banada hemşireler alaycı ve kötü davranmisti kadın doğum acilde.
Melis_a_1 Ayy gerçekten mi çok üzüldüm ya bu durumda daha şefkatli olmaları gerekirken yaptıklari olmamış