Kızlar selam ben 22 haftalık hamileyim ilk gebeliğim bu zamana kadar hep Ümraniye devlet hastanesine gittim ve her test yapıldı fakat doğum için endişelerim var sebebide özeldeki ilgi ve alakanın çok olduğu yönünde aldığım yorumlar
fakat özel bulduğum doktorlarda detaylı araştırmalarımda iyi yorumda var kötü yorumda ne yapacağım bilmiyorum önerileriniz nedir?
Kimisi zaten ebeler ve sen yapıyorsun işlemi devlette günde düzinelerce doğum oluyor tecrübeleri çok deniyor
Özellikle ümraniye devlet hastanesinde doğum yapan var mı?