Melegim2006 Herkese merhaba, 8yıllık evliyim ve 4 gebelik kaybım var. En büyükleri 16 ve 13. haftalarda olmak üzere. Abdominal serklaj olup bebeğini doğuran ve ya şu an gebe olanlar var mı? Şu an 10.haftadayım ve çok stresliyim.
Melegim2006 Evet ben gebelik öncesi olmuştum düşüklerim olduğu için. Şu anda Rabbime şükürler olsun 10 haftaya kadar geldik. Ama tabi sürekli bir endişe korku hali var.
Melegim2006 Özelde çok yüksek fiyat verdikleri için, istanbul zeynep kamil hastanesinde olduk, Prof. Dr. Murat Api yaptı ameliyatımızı. Laporospik oldu, 1 gece yattık hastanede.