Hastanede vermek için hediyelik ve çikolata yaptırmak istemiyorum. 2. Doğumum olucak erken doğum olcak bir de o yüzden hiç hevesim yok. Yaptırmasam çok mu abes olur ? Bir yandan en azından çikolata yaptırayım koyayım diyorum ama bir yandan da istemiyorum